BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 7, 2010

Kak AinMaisarah

Malam ni, saya nak buat beberapa entri kerana saya tak mengantuk lagi...Siapa yang melawat blog ini pasti kenal dengan tajuk di atas, bukan??? Siapa lagi kalau bukan penulis yang saya banggakan iaitu Kak AinMaisarah...Beliau sudah mengeluarkan banyak buku yang berkualiti untuk bacaan remaja...Beliau adalah antara penulis yang berjaya...Saya amat mengagumi beliau..Kalau boleh saya hendak menjadi macam beliau...Namun, setiap kali buat sesuatu novel, pasti saya kekeringan idea...Saya hairan mengapa beliau kelihatan begitu senang membuat novel, sedangkan saya begitu liat...Hmm, mungkin sebab saya ni tak setabah beliau... Ini adalah antara novel-novel beliau:

1.Aku Mahu Popular
2.Aku Mahu Buli
3.Aku Mahu ke New York I
4.Aku Mahu ke New York II
5.Impiana
6.Impiana II
7.BSB Kini Berwajah Baru
8.Perang Rumah Sukan
9.Juara Rumah Sukan
10.Tak Bisa Memilihmu
11.Aku Mahu Saiz S
12.Aku Mahu Teman Tapi Mesra
13.Aku Mahu Superbibik
14.Projek Diet AinMaisarah

Dan yang dinanti-nantikan oleh peminat ialah:

1.Impiana III
2.Impiana IV

Yang benar,
Miss L (pinjam blog the F7)

No comments:

Post a Comment